Vinnaren är...

Gomorron.
Ja mina damer och herrar, nu har jag utsett en vinnare av tävlingen! Det var ett mycket svårt besluuut, blaha.. Jaja, vinnaren lottade jag fram, men hennes historia gjorde mig så rörd.. Kan inte skriva mer, men hon har inte haft det lätt.
Miranda, jag skickar ett mejl till dig! :) Grattis ni andra, ni va duktiga. Höhö, nä men det dyker säkert upp fler tävlingar :)

Jag och Tuva ska strax sticka till Sturup, hon ska hem idag. Fyy vad tiden har gått fort :(  Nu ropar hon att hon vill ha sällskap haha, måste springaaa! Hihi, men jag bloggar när jag kommer hem. Pussar åt folket<3


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej Jag tänkte tipsa dig om en jätte bra sak jag kommer att få ett MQ-presentkort med 500kr på så bli medlem du med och du får gärna ange mitt medlems nr som är 90625 adressen är www.gratisgen.se



Tack på förhand

2008-06-29 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0