Gårdagens shopping

Hallo :) Igår blev det som sagt shopping i Malmö, och gud så mycket fina saker det fanns på rea. Hittade en alldeles underbar gul bikini på Stadium, men köpte den aldrig.. :( Fast pengarna tog ändå slut, haha! Här har ni det viktigaste ;)
Tuva ligger fortfarande och sover btw. Haha Olle tyckte jag skulle hälla en hink vatten över henne... Får se hur jag gör.

 

Fred Perry sneakers från Stadium, 499 kr :)


Vita jeans från BikBok, 79 kr. (Dom var sänkta till 99 kr, men sen hittade jag en fläck på dom så dom sänkte dem till 79 kr!)
Svart hoodtröja från BIkBok, 150 kr (bilden suger), Björn Borg trosor från "BjörnBorgaffären" 99 kr,
 och lösnaglar från Depend från Lindex, 79 kr.







Väska från H&M, 49 kr. Har letat efter en billig blå väska, för jag älskar den här outfiten ovanför  :)




Ögonfransböjare från H&M, 29 kr (tror ja),
 örhängen från Glitter, 89 kr,
och vax från Lindex 89 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0