Söndag kväll

Shabba =)
Nu är det ju EM-finalen, och jag har faktiskt ingen aning varför jag inte tittar... Pallar inte bara, Spanien o  Tyskland är ju inte direkt intressant.. Msn är roligare!
Just nu är jag dessutom upptagen med att packa och tvätta och så. Åker i övermorgon, och imorgon kommer jag ha fullt upp :D Ska ner på stan och handla det sista, lite böcker (för jag tror att jag för engångsskull kommer läsa.. haha, borta i 5 veckor, så man måste ju ha lite svensk läsning på lager) och miniapotek, o så :)
Blir även en fika med Nikki och Michelle, mysigt och mycket prat :D Nikki får även agera packåsna åt mig, det var villkoret att jag skulle träffa henne tahaha!!

Men nu ska jag faktiskt krypa upp i soffan o se finalen.. Om den inte redan är slut haha! HEJJ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0