Underbar

Gokväll gokväll, hur är det med er?
Själv mår jag inte direkt bra, jag somnade när Alma o Nikki var här x) Vi kom fram till att jag är light utbränd. Haha låter som värsta gamlingen eller något, men jag har gått på högvarv hela den här terminen och nu ba SMOFF pallar jag inte mer verkar det som :P
Så nu dom närmaste dagarna ska jag tokchilla och ladda inför lägret på söndag! Men det är väl mysfaktor på det med :)

Vips, nu byter jag ämne. Jag tror jag får sockerchock när jag ser den här klänningen! Är den inte så söt så man får hål i tänderna? Vill ha den SÅ mycket. Finns på stylebystars.com.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, Jessika med K är väll ändå ganska vanligt? ;)

2008-06-12 @ 20:02:50
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: matilda

himla söt klänning!



sv: springa är en självklarhet för mig! :D jag är ju sprinter :P

2008-06-12 @ 20:14:49
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0