Skolavslutning - kläder?

Jag kom just på att jag har panik inför imorgon! HAHA jag vet inte vad jag ska ha på mig, det är skolavslutning och allt juu... Vad har ni haft på er på era avslutningar? HIT ME! Asså det här händer varje år egentligen, jag brukar ba vakna o gräva lite i garderoben o hitta nåt x)

För övrigt sitter jag och lyssnar på Blondinbella i Hallå P3 från i måndags, ganska kul de ;) Och så försöker göra lite reklam om min blogg, asså det är satans svårt att få läsare om man tänker efter. Hur många 14-åriga tjej-bloggar finns det inte? Men whatever, :P

HAHA kolla bilden här nere! Jag har precis kraschat in i häcken på bilden, x) N ba "Emelie kolla hit!" *fota fota* Sen bara BOOOM in i häcken. Sviinkul :D



PUUUUSS!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

tacksåmycketÄ=)

2008-06-11 @ 20:06:55
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0