Shoppinglista

Jag åker ju till Frankrike om 8 dagar, och behöver lite grejer :) Har inte shoppat på väldigt länge, eftersom jag bor 1 timme från Malmö och jag har inte haft så mycket pengar osv... Men imorgon kommer kusin Tuva och stannar i typ en vecka och då ska vi åka och shoppa, kanske även i Köpenhamn. Jag tycker det är riktigt praktiskt att göra en shoppinglista ett bra tag innan man ska ut, så man hinner fundera ut vad man behöver, och inte spontanshoppar upp alla pengar efter en timme (som jag brukar göra)

Här kommer min shoppinglista :)

1 vitt linne med boxarrygg
 - Gina Tricot har väl såna? Ett enkelt baslinne, funkar till vad som helst. Mitt gamla är borta xD

1 blått linne - klarblått, antingen ett med boxarrygg som det vita, eller ett sånt baslinne från H&M.

Superstay Silky foundation från Maybelline - den är riktigt bra, Nikki har den.

Double Extension Mascara från L'Oréal - jag har den vattenfasta, men läste i nån tidning att man inte ska ha vattenfast mascara varje dag för det torkar ut fransarna. Ooops :P Men den är skitbra! Så då är nog den andra lika bra ;)

Creme Puff puder från Max Factor - och den här gången ska jag inte tappa det i golvet eller ha det löst i väskan.. Lyckas alltid massakera mina puder, så jag kör på löspuder numera xD Men jag behöver ett fast, och Creme Puff är megabra.

Vattenfast kajalpenna - så försvinner den inte :)

Ögonbrynspenna

1 par tighta ljusa stuprörsjeans
- Cheap Monday-style, tunna och tighta. Svinsnyggt, och jag behöver nya jeans känner jag,,

1 par andra jeans - hur "äckligt" det än låter så har Second hand alltid en massa skitsnygga jeans. De är redan ingådda och kostar i princip inget alls. Ska kolla om jag hittar några billiga ;)

Stooor hoodtröja, BikBok-style - jag älskar stora collegetröjor, pojkvänströjor. BikBok har massor :)

Jesussandaler - som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag älskar dom. Man kan ha dom varsomhelst =)


            

Frågan är bara var jag ska få pengarna ifrån  x)
Nu ska jag ner och göra te, puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! det hoppas vi också att du får, puss!

2008-06-22 @ 18:09:00
URL: http://fridahelena.blogg.se/
Postat av: marie

okej , bra:9

2008-06-22 @ 19:59:09
URL: http://marresbok.blogg.se/
Postat av: isabelle

jaa, kolla 2nd hand, man kan fynda jättefina saker som knappt ens är använda! Lycka till! :) kramar!

2008-06-23 @ 08:34:07
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0