Shopping

Hey bloggen, förlåt för svindålig uppdatering. Meen igårkväll så dök helt oväntat Nikki och Alma upp, så det blev flumkväll hela natten lång.. Och nu idag fick vi springa till tåget (som vi för övrigt missade) som vi skulle ta till Malmö, så jag hann inte morgonblogga ;)

Eftersom vi missade Malmö-tåget och inte pallade vänta tills nästa gick, tog vi bussen till Kristianstad istället :) Jag inhandlade inte mycket, men hittade en underbar munktröja på BikBok, och så inhandlade jag även två stycken mascaror, en till tävlingen ;) Bilder kommer sen. 
 
Vi är grymt hungriga nu, glömde äta under dagen.. Ooops, så nu ska vi strax äta. Skriver mera ikväll, bilder kommer då också.

Posshajj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0