Party party

Hey :D Jag och Tuva har spenderat några timmar i hamnen i solen, och ätit kebab, glass, korv och sånt gott. Jättemysigt :D

Fanny sötnos dök upp för ett tag sen, så det blev ingen Malmö-shopping idag. Men det blir förmodligen imorgon :D Ikväll blir det istället strandfest hos O, bara några kompisar sådär. Vi skulle ha med oss pastasallad, men jag, Fanny och Tuva äter hemma istället.. Det blir bl.a enklare så, av olika anledningar. Jag och Tuva stod för salladen, och gjorde ett väldigt elegant konstverk (med bl.a ketchup), om jag får säga det själv. (klicka på bilden för att förstora) Under ytan döljer sig dock en väldans god pastasallad<3



Under dagen har vi även drogat oss i Kapten Röd, ni vet han som typ rappar? Han är grym i alla fall, var i Simrishamn för ett tag sen... Missade honom dock. :(

Nu ska vi göra oss i ordning, äta och sen drar vi på strandfest :D Bloggar imorgon eftermiddag troligtvis, eftersom vi ska tälta och det blir lite bökigt o så på förmiddan. Ha en trevlig sommarlovskväll nu, KRAM<3


Tuva och Nikki, igår <3


 



 

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha snygg pastasallad ! haha

2008-06-25 @ 19:53:59
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: johanna

är tävlingen avslutat än eller

2008-06-26 @ 14:19:39
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0