Onsdag

Hej på er<3 idag är det sista dagen, vi åker hem imorgon. Jag vill verkligen inte hem, jag trivs så bra här! Alla är så grymt snälla, och varje kväll kollar jag o killarna på EM, svinmysigt..<3 egentligen har jag träning nu, men banorna var för blöta så vi tränar senare istället. Vädret är riktigt äckligt, kallt och jävligt. Faktum är att jag faktiskt frivilligt står ute i regnet och skriver, eftersom det inte finns någon täckning på rummet.. Men nu ska jag in innan jag dränks, ni får ha det bäst!puss<3<3

Kommentarer
Postat av: Celine

Lycka till och ha en trevlig dag! :)

2008-06-18 @ 09:52:55
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0