Ny blogg - igen

Shaa!
Jag har gjort en ny fet blogg, för tredje gången haha, och jag ska göra allt för att glädja er läsare som förhoppningsvis kommer gilla mig o bloggen. Om jag nu får några läsare, haha! Namnet suger, men det finns ju inget bra ledigt xD Såhär har jag i alla fall tänkt; att typ alla tjejer som bloggar bloggar om mode, o skvaller blabla, och det är typ fett kul, men det känns så trist att göra ännu en sån liten modeblogg. Därför så ska jag spica till det hela, alltså det lär nog dyka upp några Dagens Outfits och sånt, men ni får också hänga med mig i sommar t.ex när jag ska på språkresa till Frankrike i 3 veckor, och lite sånt roligt :D Och jag tänkte kanske någon gång prova att söka som modell, men jag vet inte riktigt...

Hursomhelst, det här är en allt-i-allo-blogg om mig. Jag heter Emelie, är 14 år och går ut 8:an på torsdag. Jag bor nere i Simrishamn i Skåne, men är 50 % Uppsalare och 50 % Schweizare. Hope yo like ma blogg ;)




Puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: Cassandra

trevligt (:

2008-06-10 @ 23:52:20
URL: http://cassandraholm.blogg.se/
Postat av: "Harry"

Bra blogg=) kommer fortsätta läsa den=)

2008-06-12 @ 14:19:26
URL: http://dynamitharrysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0