Lördag

Hej på er. Jag är jätteledsen för dålig uppdatering, men det är riktigt svårt att blogga när man har två helcrazy kusiner boende här :P Men nu har jag massor med daker att skriva om, så det blir en del inlägg ikväll :)

Fanny åkte idag vid lunch, efter att vi fikat med några av mina kompisar på stan. Hon och familjen åkte iväg till Lund, men kommer till oss igen på tisdag, men då åker ju jag så jag träffar inte henne mer. Synd :(
Tuva ligger för tillfället och sover på soffan, sötnosen.. Det vart nämligen så att vi åkte in till Alma igårkväll och tittade på film med några till. Olle höll som vanligt alla vakna haha, utom mig ;P Somnade ändå, tråkmåns som jag är... Men Tuvisen höll igång hela natten, så inte konstigt att hon sover!

Igår blev det äntligen shopping i Malmö. Jag planerade ju att spara mina pengar till Frankrike, men nähej det gick ju inte. Det är sommarrea överallt ju, så det var inte lätt x) Tänkte sticka och fota grejerna nu, för det glömde jag igår, och så dyker det upp om ett tag :)

So long♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0