Jesussandaler

Jag är helt kär i jesussandaler (dom heter väl så?), med en massa remmar och strass :) Synd bara att jag är så jeeefvla luspank xD Eller jag är egentligen ganska rik om man tänker efter, men jag behöver vartenda öre när jag ska bo i Frankrike i 3 veckor i sommar. Fasen just det, jag måste ju berätta om det också! Fast det blir ett nytt inlägg lite senare ikväll =) Fokus på sandalerna nu, jag hittade en hel del grymma varianterasos.com. Enjoy!



1. Bruna lädersandaler - ca 210 kr
2. Guldiga sandaler - ca 180 kr
3. Supersöta blommiga sandaler - ca 350 kr
4. Silvriga sandaler - ca 280 kr
5. Bronsfärgade sandaler - ca 110 kr
6. Sandaler med pärlor - ca 1.120 kr

Kommentarer
Postat av: darya

tack för hjälpen med mobilen:)

2008-06-13 @ 17:19:26
URL: http://daryafaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0