EM-semifinalen

Gokväller, hur är det med er?
Vi sitter och tittar på EM-semifinalen, Ryssland mot Spanien. Änsålänge inga mål, men jag tror tyvärr att Ryssland tjoffar in några snart... :( Synd att jag hejar på Spanien dårå... Tycker dom är så söta. Bra anledningar jag har va, haha!
Jag och Tuva sitter nere i köket och äter popcorn, som egentligen skulle vara till dom andra också... Men skitsamma..
Imorgon blir det Malmöshopping, äntligen! Måste inhandla massvis med saker inför Frankrike-Italien-Schweiz-Tyskland-resan! Så kika in imorgon så får ni se inköpen :)
Nu ska vi springa upp igen, ni får ha det bra! Kramar, Em

Kommentarer
Postat av: johanna

då vet jag de

2008-06-26 @ 22:04:23
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: a n n a

när får man reda på vem som vann tävlingen ? :)

2008-06-28 @ 00:11:00
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0