Tillbaka 100%

BONJOUR i stugan!

Nu är jag tillbaka i bloggandet igen - tillbaka i rutinerna med skolan och allt. Och vet ni? Jag har gått o skaffat mig en sprillans ny Nikon D60 (eller mjah, det är mammas också^^) men den är alldeles.... alldeles... underbaaar! :) Så det dyker upp mest egenfotade bilder med den skönheten!!! *happyface*

Hur är läget med er då?
Jag är i alla fall trött som få och har ett ton läxor som måste göras. Jag tror jag har gjort kanske 5 läxor i mitt liv, helt seriöst xD Men nu är det 9:an som gäller, och jag ska satsa. Vet inte vilken linje jag vill gå, men förmodligen samhälle eller IB. Hade varit sjukt coolt med samhälle CSI, alltså man pluggar samhälle med brottsinriktning. Typ polis, och det skulle jag inte tacka nej till! Nejmen nu ska jag begrava mig i biologi och svenskauppsatser.

So long!


C'est moi - fotad av den underbara kameran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0