Bästa hunden

Jag ligger i soffan och tittar på nåt hundprogram, där en dalmatiner är helt extrem. Den hoppar upp och springer på köksbänkarna, spisen, öppnar micron och sätter på ugnen, plockar mat från borden med tassarna oh om man inte har låst ytterdörren så öppnar hon den och rymmer ut på gatan!

Och så tittar jag bak i min egen soffa och tittar på min dalmatiner Tessi, som jag inte har skrivit om ännu. Världens underbaraste hund och bästis<3 Hon är min egen syster, eftersom jag inte har några ;) När jag skaffade henne i 6:an så sa precis ALLA, verkligen varenda en som jag berättade det för att jag absolut inte skulle skaffa en dalmatiner. Dom var ju så aggressiva, och så olydiga och jättefarliga. Jojo. Jag sket i dom, för jag kände något speciellt för dom hundarna.

Och nu idag har jag henne lös var jag än går, och får nästan alltid komplimanger som"vilken fin och lydig hund du har", hon älskar barn och är jätteförsiktig. Hon vaktar mig alltid när vi möter en okänd hund. :)

Har ni också en alldeles underbar doggydog? :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Har också en hund lika snäll, dock en schäfer :)

2008-06-22 @ 16:32:13
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/
Postat av: Anna-Viktoria

Har världens sötaste lillaste Italienska Vinthund. Älskade Bessie. My pride and joy =)

2008-06-23 @ 03:09:20
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0