Två sweeta saker

Kolla vad jag hittade på asos.com :) Är dom inte ganska coola? Jag gillar trycket på dom, fast jag fattar inte riktigt vad det står.. Men dom är lite så originella, och det bästa av allt är att dom kostar bara ca 45 SEK.den röda står det "Amy And I Don't Need Rehab Just Retail Therapy" och på den svarta står det "Russell And I Love The Same Brand". Dom är kanske inte så glamourösa, men rätt coola till ett par ljusa stuprör och ett linne, lite så chill-väska .. ;)

Jag gillar den svarta bäst :) Vilken tycker du?


Love, ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

brand´s är typ modemärken som channel och dior :P

2008-06-23 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0