Pigg

Hey, asså jag borde gå o lägga mig nu egentligen... Men wtf x)

Imorgon är det chill, vi börjar 8.20 och ska spela brännboll, grilla o mysa :) Slutar vid 12, o då ska jag dra med mig Nikki eller typ Leo upp på stan.. Måste rusta mig med några sista grejer innan tennislägret på söndag. Jag och två pojks; Malte o Leo ska upp till Hunnebostrand vid Gbg, på tennisläger i 5 dagar... Ska bli satans kul, men fasar samtidigt för det... Det är SJUUUUKT hård träning tydligen, 4 tim tennis och 2 tim fysträning om dagen under gassande sol,,, Huuuuhh! :D

Sen imorgon drar vi väl hem till mej kanske o schteeeker oss i solen =) 
Nä vafan nu ska jag sova. Sovgott på er, Puss<3

Kommentarer
Postat av: elli

ska du också dit? :D

2008-06-11 @ 00:18:25
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0