Packar

Hej snyggisar
Jag har just kramat ihjäl Nikki och Michelle, dom stack precis. Idag har jag packat, packat och packat, handlat och fikat med Nikki o Michan, samt packat lite till. Kommer sakna alla, haha det låter som om jag ska flytta till andra sidan jordklotet men vafan... Jaja, imorgon vid halv 6 åker vi härifrån, ska möta upp alla på Kastrup lite senare. Sen flyger vi till Paris, och byter sen flyg därifrån till Nice. Åker förmodligen buss sen till St. Raphael.

Jag har ett sånt satans problem med incheckningsväskan! Maxvikten är 15 kg antagligen, och min väska väger typ 19!! Och jag har inte packat ner min munkjacka och mjukisbrallor än, och hälften av mina skor har jag i handbagaget. Jag har rensat bort allt onödigt, men fortfarande går det inte...! Får se hur det blir.

Nu ska jag ägna kvällen åt att gråta på msn, haha, och sen ska jag ut med hunden på en långpromenad. Sen ska jag sova, och stiger sen upp imorgon bitti vid 5. UUUUUH, haha men det ska bli så satans kul! På torsdag (tror jag) så blir det EF Disco, HAHA gud va rooligt det låter ;D Partyparty, hehe... Jag ska vara hemma innan 23.00 på vardagar, och 24.00 när det är sånt disco.. Så det blir nog kul, hänga på stan med lite folk o så kanske :)

Bloggar kanske ikväll igen, kanske reseoutfiten ? :) Annars får ni ha det så bra och njuta av sommarlovet!

Puss på er <3


Nåt hotell jag hittade på google... Men ser ni palmerna :D ? Det är värsta medelhavet i St. Raphael, så det blir helcoolt att få bo där i 3 veckor ;)


Kommentarer
Postat av: R

e inte max 20? :)

2008-06-30 @ 23:53:44
URL: http://rukkes.blogg.se/
Postat av: sara

Hejhej =)

Jag undrar vem det var som vann den där smink tävlingen? :) (jag var med och tävlade)



Ha det bra!s

2008-07-02 @ 06:57:46
URL: http://ahlstromsara.blogg.se/
Postat av: EmelieLoverFFS <3<3^^

;D Kommer sakna dig din lilla gurka, GoInOnMsn snart or aj vill kill joo. <3:} Hoppas du saknar mig din jävel eller du är död :D här i svergie har vi det bra:D lite värmebölja nu så att du inte blir stöddig över at få ligga o glassa in one of the hooties beatch in the world ;P fick en monster bränna idag(: du är älskad... fortfarande :P haha, hoppas du har det så bra där nere i frankrikeland<3<33333333 pusspussPussunge!(L)

2008-07-02 @ 22:33:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Jozzan

vem vann din första blogg tävling?

2008-07-11 @ 11:12:49
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0