Onsdag

Gomorron! Jag har försökt logga in jättelänge, men det har inte funkat tills nu :( 
Idag  blir det som sagt chill i skolan, jag älskar brännboll så det ska bli svinmysigt! Sitter här o försöker vara lite nyttig, sörplar grönt te (Y)... Yayaa, nu måste jag gå o göra mig i ordning, ska sticka om 30 min. Jag behöver tid på mig på morronen haha xD

JAG FÅR AGGROANFALL PÅ BLOGG.SE!!!!!! Jag har kämpat hela j******vla morgonen för att ens kunna logga in, och nu kan jag inte lägga in bilder! Om någon ansvarig läser det här (HAHAHA) , så gå och ta er i röööven.

Kram emme<3

Kommentarer
Postat av: Sibel svarar

tack så mkt :D

2008-06-11 @ 12:12:12
URL: http://sibeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0