Mobilblogg!

Hey! Shit va grymt, jag mobilbloggar! Haha jag hoppas att det går iaf ;-) Just nu sitter vi i bilen på väg upp till Hunnebostrand, och dom andra sitter o sover x) Vi somnade vid halv 1 inatt, och gick upp vid 4 så det är ju iofs inte så konstigt.. Fast jag pallar inte sova :-) Yaa... Morgonen började med att Leos lillasyster skrek, och det vart så att deras hundar hade käkat upp hela min massäck.. Så till frulle blir det köttbullsmacka :-) gottgottigottgott. Nu måste jag sluuta, men jag bloggar sen. Puss<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

kötbullemacka låter ju inte helt fel ;)

2008-06-15 @ 06:46:20
URL: http://jannifar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0