Måndag

Gomorron mina kära läsareeeee!!!! Såg ni!? Jag skrev MINA haha, nu är det inte bara jag som läser min blogg ;) höhö humor på hög nivå.

Huur är läget med er? Själv mår jag sjukt bra, vet ni varför?

1. Jag har fått fler besökare på bloggen
2. Alla fina kommentarer gjorde mig extra glad
3. Min MSN funkar (haha nörd)
4. Kusin Tuva kommer idag
5. Min förkylning börjar försvinna

IT-killen sitter för tillfället och putar med rumpan åt mig, han ligger under skrivbordet och fixar vår andra dator... Haha va söt han är.
Vid 13-tiden idag kör jag och mami till Sturup och hämtar upp Tuva från flyget :) Det ska bli jättemysigt, vi ska shoppa shoppa shoppa, sola och bada, hyra film och massa annat. Ser fram emot det.

Jaa, vad händer annars då.. Jo jag har ändrat datumet för tävlingen till den 29 juni kl 12.00, eftersom jag är ju i Frankrike den 3:e.. IQ där asså :P
Nu ska jag ut en sväng med hunden, vi hörs!
Poss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har också en kusin som heter tuva xD

2008-06-23 @ 15:43:15
URL: http://emmiz12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0