Hemma!

HEEEY! Nu är jag hemma, sitter och tittar på fotboll! Portugal mot Tyskland, 1-3 står det, Ballack nickade just in ett till åt tyskarna. Haha nu har jag faktiskt börjat förstå tjusningen i fotbollen, :)

Dom här dagarna i Hunnebostrand har varit jättehärliga, gud va underbart :D Fast träningarna var rena helvetet asså, eller ja, fys-träningarna tog knäcken på oss xD Vi spelade 4 timmar tennis om dagen, och en timme fys på kvällen. Och så var det värsta roliga killen, Gabbe, han pratade så jäkla kul! Han använde bara slang, typ "sussa i bingen" (sova på rummet), "grädda en paj" (gå på toa), "barr på bävern / snabeln" (ni fattar nog vad det betyder) och det roligaste av allt; DJUNGELKORV. Det kan bli dagens kluris, vet ni vad djungelkorv är? Ganska lätt egentligen, men satan asså, man fatta verkligen inte vad han sa x) Men han livade upp stämningen kan jag säga<3

Jaa, vad mer har hänt... Jo, första frukosten så skulle jag ta lite juice, och så hällde jag upp ur en dunk där det stod typ "Apelsindryck". Den var JÄTTEsöt, jag klagade över varför det ska vara så mycket socker i allt och blabla... Senare upptäckte jag att det stod "spädes ut 1+4" HAHA. Jag drack upp en hel jädra mugg saftkoncentrat till frukost. Mh mh mm.

Dom näraste dagarna ska jag dega i soffan och försöka få tillbaka rörligheten igen, känner mig lite stel av nån anledning haha xD Jag har lite träningsvärk i magen också, men det är för att jag har skrattat sjukt mycket! Vi satt och asgarvade hela vägen hem, mest när vi käkade middag på Donken... Folk måste ha undrat.

Lägger in bilder imorgon, är lite för pömsig just nu... Men en kan ni få, trodde jag lyckades skicka den från mobilen men den dök visst aldrig upp.. Utsikten från en klippa. SÅ maffigt.

En av många bilder. Håll med om att det är fint? :-) tänk er att ni står högt uppe på en klippa med en massa snygga killar (mahaha) och kollar ut över det här... Jag vill inte hem.

Hoppas ni får en mysig kväll nu, sovgott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0