Frankrikeresan

Hej folket!
Ligger i soffan o tittar på Simpsons, haha.. Nåt måste man ju göra... x) Tänkte berätta lite om min resa till Frankrike i juli! Det är såhär att jag åker ner till sydkusten på språkresa i 3 veckor. Åker med ett sånt språkrese-företag, alldeles ensam.. Buhuu... Men jag hittar säkert kompisar där haha, och massvis med snygga surfare :D Jag ska bo hos en familj, och gå i skolan (jag pluggar på sommarlovet! sexy mamaaa!!) på förmiddagarna. Sen blir det väl beachvolley och solasolasola o bada :D Tänkte passa på o lära mig surfa också! Åker den 1 juli, och sen direkt efter det hämtar papsen upp mig och så åker vi till Schweiz i 10 dagar och hälsar på släkten. Pappa ska visa mig lite mer av hela Schweiz också, inte bara det jag ser när vi åker ner. Det ska bli jättekul! På söndag åker jag, L och M till Hunnebostrand på tennisläger också... Så det blir en späckad sommar, men fyyyyjfan va kul det blir! :D Nu ska jag äta, shaarå!

Vad ska du göra för nåt i sommar ?

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min sponsrade tävling och vinn ett armband med valfritt namn på :)

2008-06-13 @ 21:33:36
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja riktigt mysigt! :)

Åh blir säkert spännande att åka dit, du kommer träffa massa nya kompisar & en hel drös snyggingar :P

2008-06-13 @ 21:34:46
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0