Depend lösnaglar

Kom på att jag har ju lösnaglar på mig! Tänkte jag skulle vara lite fräsch om händerna till resan.. Köpte ju ett par innan, närmare bestämt dom "French look med rosa lim, Square design" för 79 pix på Lindex. Så lägligt att det är "French look" MIHIHII!

Bökiga och knöliga att ta på sig, ett tips är att köpa Depends lösnagelborttagningsmedel. Jag köpte det för att kunna ha med mig till Frankrike, men fick använda det på ena nageln då limmet bara BET SIG FAST innan jag hann lägga den rätt... Usch, man får panik ibland :P Men när dom väl satt på satt dom som en smäck! Riktigt fräscha händer blev det, och det finns lagom många naglar att dom räcker till 3 appliceringar, och jag hittade ett annat paket med naglar hemma så jag har massor med naglar med mig ner till Franceee, hihi.

Fick några luftbubblor här o där, men det är inte så farligt. Glömde fota en FÖRE-bild, men här har ni i alla fall resultatet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra dag :)

2008-06-30 @ 13:54:42
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Solli

Fina naglar!

Ha en skön kväll!

2008-07-01 @ 19:35:36
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0