Fredag

Guten morgen <3
Nu sitter jag i lobbyn och har just käkat frukost :) Hotellfrukostar, fyyyjfan va gott ;)

Igar var jag o papsen bjudna till min farbror pa nagan dryg middag med kusin o hennes pappa, lagom kul... Men sen hände världens sjukaste grej, helt knäppt! xD I vintras var ju jag och Nikki nere hos min gudmor här i Schweiz och akte skidor uppe i bergen, och dom har nagra kompisar som har ungdomar i var alder. En son som är 15 och en dotter som är 16-17 nanting.. Sa vi akte mycket med dom i vintras och sa, bytte MSN och nummer men sen har jag bara haft lite kontakt med killen. Det visade sig att dom bodde i var grannby, alltsa typ 5 minuter med tag härifran :) Jag tänkte liksom shit, för det är där i den byn som min farmor och farfar, farbror och faster, kusiner osv bor... Sa nu igarkväll sa fragade jag min kusin om hon kände dom, och hon bah JaAa vi har gatt i samma klass i 10 ar! xD Sa hon ringde dom o sa träffa vi dom, det visade sig att dom bodde typ 10 hus fran min farmor o farfar :O
Vi hade asroligt, även fast jag inte riktigt hängde med i vad dom sa, hoho x) Vi ska träffas pa söndag igen och aka och bada, fett nice!

Men assa det är ganska coolt tycker jag; jag och Nikki träffar via min gudmor, som inte känner min kusin, tva schweizare och sen har hon gatt i samma klass som min kusin i 10 ar och bor i samma by som hela min släkt typ! Assa världen är liten...

Idag bär det av till Emmental, och sen aker vi till Thun där vi ska äta middag och sen kolla pa Westside story , typ en musikal som dom spelar upp ute pa en sjö, pa vattnet :) Inte för jag gillar musikaler sa värst mycket, men det blir nog kul :)

Nu ska jag upp o duscha, see ya babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0