Shopping och France

Hej  och gomorron! Vi har just ätit frulle och tittat på Blue Water High, haha! Trevligt trevligt :)
Idag kommer kanske Fanny, så det blir nog så att vi sticker till Malmö idag istället. Det blir jättekul, shoppa, fika och prata prata.. :) Hittade inget GinaTricot i Kristianstad igår, så nu måste jag dit. Känner ett behov efter dom där två linnena. Och om pengarna räcker, så ska jag nog även köpa en tröja på BikBok som jag aldrig köpte igår. Gräddvit, finstickad, täcker rumpan,  som blir riktigt het till ett par svarta nylonstrumpbyxor. Me like, det är CHIC *reklamen* mihihi :)

Om fem dagar, på måndag närmare bestämt, åker jag till Frankrike. Det ska bli riktigt roligt, men ändå så himla läskigt. Tror jag bor med några andra elever också, hos den familjen. Så det blir nog inte lika läskigt då. Jag tänkte hitta en het surfare och sen lära mig surfa ;) HAHA lycka till ja, men wtf.. Efter dom tre veckorna vid den soliga Frankrikekusten, hämtar papi upp mig i Nice, och sen kör vi via Italien hem till Schweiz. Där bor vi på pappas hotell, och gör lite dagsutflykter, kanske övernattar någonstans om vi är långt iväg. Det kanske blir så att jag hälsar på snowboardarna som jag träffade på i vintras, om jag får tag på dom :) Vi pratade nämligen om att vi skulle träffas i sommar, så det blir mys! Efter någon vecka där, åker vi genom Tyskland, hem. Rätt cool sommarresa trots allt, men gud vad man kommer missa saker här hemma! Men jag bloggar såklart varje dag, tänkte ta med mig USB-kabeln till min mobil, så det dyker upp bilder också, I promise.

Nu dök Tuva ut ur dushen HAHA, så nu ska vi hitta på något roligt :) Hoppas ni får det bra, puss älsk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Sötnosen heter:
Kom ihåg mig?

Sötnosens e-mail: (bara jag kan se den)

Sötnosens blogg:

Sötnosen tycker:

Trackback
RSS 2.0